Oznake

Negde sam pročitao da je Politika suviše ozbiljna stvar da bi njeno vođenje bilo prepuštano političarima. Meni to malo podseća na one teorije zavera. Mada, to nije kontradiktorno sa onim što sam zaključio.

Politika je kao biciklizam. Motaš pedale iz sve snage i stalno gledaš iza ramena da vidiš koliko su blizu oni drugi iza tebe. Stalno hoćeš da im pobegneš, a oni te ne puštaju poput noćne more.
Biciklo je ko’ vlast. Ne kaže zalud sad već stara narodna – „Žena i bicikla se ne pozajmljuje“ – (To mu dođe nešto kao „Samo za lično jahanje“). Tako je recimo jedan „drug“ iz vlasti 68′ kada su studenti krenuli iz Studenjaka ka centru Beograda uskliknuo – „Mi smo ovu vlast stekli krvavo. Tako ćemo je i braniti!“
A, današnji političari su kao deca. Opozicija stalno panjka: -“Daj mi jedan krug (izborni).“

