Oznake

, ,

Na mom jadnom Jugu Srbije, ponovo su pomerene granice ljudske gluposti.

Možda ovde ima posla i za pravosuđe, za tužioce i ostale činovnike državnog aparata.

Nisam pravno kvalifikovan, ali, ovu plovidbu broda ludaka bih okaraterisao kao -Podsticanje na samoubistvo-. Ni manje ni više od strane Opštine Blace. Da bi sve bilo regularno, pobrinula se policija.

Elem, trojica saobraćajnih policajaca su bili članovi žirija (od ukupno pet), koji je konstatovao 3,9 promila alkohola u krvi pobednika bizarnog takmičenja u konzumiranju alkohola.

Pobednik je izjavio: – „Predstavljam lovačko udruženje iz Blaca. Zbog takmičenja sam pio prethodna dva dana i očekivao sam nagradu. Bez obzira na to koliko sam popio odlično se osećam, jer sam ovo radio zbog druženja i zabave“ .

Ono što je najbizarnije je činjenica da izgleda nisu ispijane viteški čašice jednu ja jednu ti, već je ljudima merena količina alkoholisanosti. Eto tako mi reklamiramo i promovišemo Šljivu našu nasušnu, naš nacionalni brend.

U komentarima u BLICU sam pročitao da i sa  3,0 promila  alkohola u krvi, može doći do zastoja u disanju ili prestanka rada srca.

Ne znam na šta će pobednik potrošiti novčanu nagradu od 10 000 dinara, ali, nije isključeno da sa tim parama odvede društvo u kafanu da časti za svoju pobedu na manifestaciji „Dani šljive“ u Blacu.

Ako, ste pomislili da je moja malenkost protiv alkohola, prevarili ste se.  Nisam. Ali…

