Oznake

, ,

Glava za brisanje

Htedoh da napišem nešto o velikim glavama. No, dugo sam oklevao, jer bi se možda neki dragi likovi našli povređenim. Pomislih, utešiću ih. Nije najgore imati veliku glavu. Mnogo je ružnije kada čovek ima malu glavu. Takvih je mnogo manje a izgledaju mnogo neprirodnije (naročito u kombinaciji sa velikim ušima). Ali, eto, sada će mi možda zameriti neko sa malom glavom (a naročito oni sa velikim ušima) . Svetu se ne može ugoditi.

No, poći ću od pretpostavke da su se  svi na kraju krajeva, i koncu konceva ( i konaca 🙂 ) pomirili sa svojom vanjštinom, kao što se i moja malenkost pomirila  sa svojim velikim Nosom.

A, da Velika Glava. Nekada u doba samoupravljanja su Glavne nazivali Glavonjama. Za one mlađe, detalj da su iste nazivali i Budžovanima. Budža u izvesnoj konotaciji predstavlja i muško spolovilo verovavtno impozantnije na osnovu vica koji mi je ispričao Starac:

-Ušao jedan čovek u apoteku. I reče apotekarki – „Dobar dan. Dajte mi jedan RIS“ ( RIS – marka kondoma made in Jugoslavija, Hrvatska) .  Apotekarka, mu  da RIS (nazivan još  i „higijenska gumica“).  – „A, jel imate veći“? – upita čovek. -„Šta će vam veći“-upita začuđena apotekarka. – „Pa da ga stavim na glavu, pa kad odem u Preduzeće, da pomisle da sam i ja neki Budža“ – odgovori čovek.

Jednom prilikom, sedeo moj komšija pred STR-om sa nekim svojim ortacima. Pili ljudi pivo. Pošto su se piva ponapili (i podnapili), njegov ortak se setio neke žene (izbegavam da koristim izraz ženske, zbog pijeteta prema istima) i počeo da pravi deskripcije i dočaravanja: – „… a sise….!!! Jedna siska vu ko tvoja glava! Ma koje ko tvoja glava. Ma ko’ moja glava“!

Eto.  Velika Glava u najlepšoj mogućoj komparaciji.

No, ako ste pomislili da sam izgubio nit, varate se. Pošto je već dockan, da vam rečem (reknem) ono što sam hteo. Onomad  sam nešto opservirao, što sam odavno znao, a, oblkovalo se u mojoj Glavi kao:

-PILEĆI MOZGOVI SU ČESTO SMEŠTENI U TELEĆOJ GLAVI-

Lugar preporučuje ovaj film

