Oznake

,

„Politika je osetljiva umetnost: dobijanje glasova od siromašnih i novca od bogatih za obecanje da cete ih štititi jedne od drugih…“

Frenk Zappa

Momak voli devojku. Devojka voli momka. Momak laže devojku. Devojka zna da  je momak laže, a  opet ga voli. Da momak devojku nije lagao, ne bi je  ni imao. I oni su srećni.  Ali, momak ne zna dal’ ga je  devojka nešto lagala…

„Znam da me lažeš. Ali, ti me najlepše lažeš“.

I tako, „ostare se, a pamet se ne nabra“….  (I, onako smo među najstarijim nacijama).   Baš zato i postoji krčma „Kod (lukavog) Oca i (još lukavijeg ) sina“. E, tu se toči „Paukovača“.( Pogledati film „Čarlston za Ognjenku“ gde možete videti kako dejstvuje „Paukovača“)

-Gospodo Političari, molim vas, nemojte se više fotošopirati. Nekada je bilo interesantno. Više nije. I razmislite malo o mom predlogu. Nemojte više štampati flajere na skupom masnom, plastificiranom papiru. Štampajte ih na nekom jeftinijem recikliranom koji može poslužiti za potpalu. Sa vašim flajerima, narod se muči kada potpaljuje vatru u Smederevcima. To teško ide, pa vas narod psuje. Pa  i oni što vas vole i vaši su navijače to isto čine.  A, kada bi ta potpala išla lakše, narod bi vas mnogo više voleo nego sada.

Ja, da sam političar, ja bih program štampao na rolni toalet papira a flajere sa raznim porukama na listićima toalet-papira. To je najsigurniji način da vaš program i poruke pud(e)u pročitan(e).

Open your mind.  Kad glasate glasajte, ali stvarno. To znači da ne morate glasati u paketu. Glasajte prema čoveku. Ne gledajte na to da li je u vašoj omiljenoj partiji, stranki ili stranci (su tu među nama).

